Jumaat, 30 April 2010

NUTRISI & KESIHATAN


                                                                                ****HARGA*****

b'young supreme gold - NT 2012 (90 Sachet x 19g) RM889


B'Young Supreme Gold memberikan formulasi minuman berfungsi yang sungguh unik lagi luar biasa yang memberikan tubuh anda nutrien yang kaya, penting dan sangat diperlukan bagi imbangan pemakanan yang sihat setiap hari. B'Young Supreme Gold memberikan rangsangan berkuasa dengan formulasi berkhasiat yang direka secara saintifik bagi meningkatkan ketahanan tubuh, mengunjur kepada peningkatan kesihatan dan tenaga tubuh secara amnya. Formulasinya yang terbukti, tidak seperti suplemen kesihatan konvensional lain dan kombinasi keunikan ramuan semula jadinya menawarkan minuman berfungsi peningkat kesihatan yang menyeluruh dalam pasaran hari ini. Mulalah menikmati tenaga muda yang diperbaharui dan berikan tubuh anda rangsangan yang ia perlukan bagi merasai kemudaan semula! B'Young Supreme Gold adalah ideal diminum dalam jangka panjang bagi mendapatkan kebaikannya serta mengekalkan tahap tertinggi nilai-nilai khasiat. Kekal muda, kekal sihat dan nikmati semangat baru daripada formulasi berfungsi hebat ini!


b'young premium standard - NT 2013 (90 Sachet x 17 g) RM714

Singkir, rehat dan pulih ke arah kesihatan yang lebih baik dengan perangsang bernutrisi berkesan ini - B'Young Premium Standard. Pilihan hebat ini memberikan tubuh anda mikronutrien semula jadi bagi penyelenggaraan gaya hidup sihat. Formulasinya yang dipertingkatkan membantu anda mengambil langkah positif ke arah mencapai matlamat kesihatan dan kecergasan anda. Hanya minum sachet Pagi, Petang dan Malam setiap hari dan saksikan bagaimana perubahan positif yang cepat dan berkesan menyerlah. Sachet yang menyenangkan ini membolehkan anda memulakan gaya hidup sihat yang baru dan alami tenaga, kemudaan dan kesihatan yang diperbaharui setiap hari!


b'young maintenance course - NT 2014 (90 Sachet x 14 g) RM443


Dapatkan penyelenggaraan nutrisi penting harian yang lengkap hari ini. Penyelenggaraan yang menyihatkan bermakna pengambilan formulasi pilihan premium ini setiap hari bagi menikmati kebaikan luar biasanya. B'Young Maintenance Course direka khas untuk pengambilan berkala dan ia bertindak dengan baik pada kanak-kanak berusia 12 tahun ke atas serta dewasa. Ia membantu mengekalkan keseimbangan tubuh yang sihat dengan membekalkan nutrien penting di samping meningkatkan menyingkiran toksin yang berbahaya daripada tubuh.



Tiada ulasan: